めんどくさがりかあちゃん☆

ママや主婦の気になるあれやこれ、いろいろ更新していきます(*´ω`*)

私のお気に入りVine動画!まとめてみました(*´ω`*)

 ここで私のお気に入りのVine動画を紹介します(笑)

結構ツボがずれているというか、シュールな感じがとても好きなので面白くない人は面白くないかも…(笑)

 


Watch Jerry Purpdrank's Vine "Best friends would do anything to protect you... #ProtectTheJays w/ KingBach, Curtis Lepore, Christian DelGrosso"

 


Watch Logan Paul's Vine "Don't scrub too hard (w/ Jerry Purpdrank)"

 

 

 


Watch Jerry Purpdrank's Vine "Forgetting your phone at home is the worst feeling.... W/ Anwar Jibawi, MAX JR"

 


Watch Curtis Lepore's Vine "Some friends will make fun of you no matter what KingBach, Marcus Johns, DeStorm Power, Anwar Jibawi"

 


Watch KingBach's Vine "When you trip and your spaghetti falls out your pocket. #relatable #ihatewhenthishappens w/ Alphonso McAuley #meme #KingBach"

 

 

ほんの一部紹介しました!

面白くなかった方、ごめんなさい( ;∀;)

もっともっと面白い動画がたくさんあるので、時間がある人は探してみてください(*'▽')

そして私に教えてください!!(笑)

それでは失礼します(*´ω`*)

 

KingBachって誰?!気になる方はコチラ↓

 


King Bachって誰?!何者?! - 私の頑張る日常(*‘∀‘)